Kesihatan Itu Kekayaan

Wednesday, July 31, 2013

Ingin Jadi Ahli Shaklee

Ingin Jadi Ahli Shaklee dan Jana Pendapatan Lumayan 

Assalamualaikum
Alhamdulillah ramai yang mula mendaftar keahlian secara PERCUMA untuk sertai kami mejana pendapatan Lumayan bersama Shaklee..saya citer sikit yer

Ramai juga yang bertanya apa kelebihan menjadi ahli... so di sini saya kongsikan beberapa kelebihan sekiranya anda berdaftar dengan shaklee...bila berdaftar, secara automatiknya akan digelar Distributor Shaklee..akan dapat No. ID..tak kisahla sama ada jd ahli tuk makan sendiri atau pun nak buat biz..tp lg elok buat biz...bleh dapat bonus lumayan...

Siapa berminat nak menjana pendapatan daripada rumah? Kesihatan diri lebih baik, pendapatan lebih Baik! Modal serendah RM75. Bimbingan disediakan bersama kumpulan yang sangat hebat!

Jana pendapatan bersama shaklee,keahliaan shaklee,shaklee utara ,shaklee penang,shaklee kedah

Berapa kos Join Member Shaklee ni?
Pendaftaran keahlian : RM 65 + RM 10(WM)/RM 20(EM) Postage Memberkit

@ Keahlian PERCUMA Seumur Hidup(boleh PM atau Wassap saya yer jika berminat secara PERCUMA

antara kelebihannya pula
1) boleh beli produk dengan harga 20% lebih murah dari harga pasaran..tkde lah lagi anda tertipu dengan harga yang kadang2 melampau tak masuk akal...harga produk shaklee sebenarnya tak adaah mahal sgt nak dibandingkan dengan kelebihan yang ada produk...value for your money ..tak rugi melabur untuk kesihatan...

2) Ada komisyen bonus bulanan...tapi yang ni ada syaratnya lah..bergantung pada hasil belian produk sama ada untuk makan sendiri atau pun utk jualan...nak bonus lumayan kenalah jual kan...nilai bonus 2, 3, 4, 5, 6 atau 7 angka sekalipun..anda yang tentukan...

3) boleh dapat bonus kereta...pun dgn syarat la...tp tak mustahil boleh dapat...actually dah ramai yang dapat bonus kereta

4) bonus kepimpinan...ini bergantung kpd susur galur di bawah kita.

5) boleh bercuti ke luar negara yg bertaraf 5 bintang, 100% ditaja oleh shaklee...

6) bimbingan dan tunjuk ajar setiap masa dari pihak atasan dan juga di bawah group bimbingan. tiada paksaan nak join even ke tak..boleh coaching secara online semata...di hujung jari gitu..

Ingin bersama-sama kami.. Jangan malu dan segan. Jom kita berubah kepada kehidupan yang lebih selesa.

Penghantaran Shaklee Penang ,Kedah , Perlis ,Perak , dan Seluruh Malaysia,Indonesia,China dan Taiwan.
Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami

 Inginkan lebih Info KLIK DISINI dan lagi disini DISINI 

**Nak PERCUMA?Jom sembang-sembang kat wassap@SMS


Penghantaran Shaklee Penang ,Kedah , Perlis ,Perak , dan Seluruh Malaysia,Indonesia,China dan Taiwan.Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Perunding Vitamin Anda
  Shaklee Independent Distributor [ ID No : 830029]
Contact No : 012-3466 986
  Emel : wina.mh@gmail.com
WEB:www.vitaminsihatcantik.com
LIKE MY FanPage: https://www.facebook.com/VitaminSihatDanCantik 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'