Kesihatan Itu Kekayaan

Sunday, August 19, 2018

Pengedar Shaklee Bertam:Peppermint Ginger Plus

Peppermint Ginger Plus

Peppermint Ginger Plus Shaklee merupakan supplement yang dihasilkan daripada kombinasi 4 herba yang sangatll baik untuk membantu mengurangkan risiko masalah penghadaman.

Kelebihan Peppermint Ginger diterangkan melalui kandungan bahan herba terpilih iaitu 4 herba dari Barat dan Timur iaitu:

1. DAUN PUDINA
-Membantu dalam proses penghadaman
-Membantu mengurangkan mabuk laut/darat atau morning sickness
-Membantu mengurangkan sakit gastrik, pedih hulu hati, cirit-birit
- Membantu mengurangkan kesan sampingan daripada kimoterapi (muntah, hilang selera makan)
-Merangsang pengeluaran peluh – mengurangkan risiko demam akibat selsema
- Membantu menajamkan pemikiran agar lebih fokus

2. HALIA
-Merangsang rembesan enzim Salvia untuk mencernakan makanan
- Melegakan sakit perut
- Mengurangkan sakit senggugut
- Membantu mengurangkan loya atau mual akibat morning sicknesss
-Mengurangkan rasa loya dan ingin muntah selepas pembedahan

3. FENNAL (POKOK ADAS)
- Membantu menghilangkan kembung perut
-Melegakan kesakitan perut
-Membantu mengurangkan masalah alergi pada saluran usus

4. CEKUR MANIS (ANISE)
- Melegakan masalah pencernaan
- Mengurangkan kesakitan akibat haid seperti senggugut
-Merangsangkan rembesan jus gastrik untuk pencernaan
- Membantu memberikan peredaran tenaga di dalam badan

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.
Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ wassap 012-3466986
Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya,Pengedar Shaklee Padang Serai?Pengedar shaklee Lunas,Pengedar Shaklee Kulim
EMAIL : winawellness@gmail.com

Pengedar Shaklee Kepala Batas:Ostemetrix Kalsium Shaklee

Assalamualaikum
Saya nak kongsikan dengan anda vitamin WAJIB dimakan oleh wanita atau lelaki setiap hari.
.
APAKAH MANFAAT OSTEMATRIX?
.
✔Menguatkan tulang, kuku, gigi dan sistem saraf.
✔Membantu merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema, kekejangan dan gusi berdarah.
✔Membantu mengurangkan kebas-kebas, kejang, sakit sendi dan juga artristis.
✔Mengurangkan stress, di mana OsteMatrix membantu mengimbangi tekanan darah, menenangkan saraf, menggalakkan tidur lena.
✔Mengurangkan masalah haid. Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak, ia akan meringankan sakit semasa waktu haid dan membantu pembuangan air kecil.
✔Membantu mengurangkan hiperaktiviti perut dan masalah gastrik.
✔Membantu atlet sukan, membekalkan kalsium dan mineral penting dalam tubuh.

Banyakkan khasiat dan manfaat ostematrix?

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.
Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ wassap 012-3466986
Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya,Pengedar Shaklee Padang Serai?Pengedar shaklee Lunas,Pengedar Shaklee Kulim
EMAIL : winawellness@gmail.com

Thursday, August 9, 2018

Pentingnya Landmark Study Shaklee Kepada Pengguna



Landmark Study yang dijalankan oleh Shaklee telah menghasilkan suatu keputusan yang sangat significant kepada semua jenis pengguna. 

kita recap balik apa kajian yang telah dijalankan oleh 3rd party terhadap vitamin jenama Shaklee. Boleh rujuk post-post saya sebelum ini tentang Landmark Study ini. 

Kajian dijalankan ke atas 3 golongan iaitu:
1. Golongan yang makan vitamin Shaklee
2. Golongan yang makan vitamin jenama lain
3. Golongan yang tak makan vitamin langsung

Hasil kajian mendapati risiko terhadap penyakit kronik seperti masalah jantung dan penyakit kencing manis terhadap pengguna vitamin Shaklee adalah lebih rendah berbanding yang tidak mengambil vitamin langsung. Tapi suatu penemuan yang mengejutkan ialah pengguna vitamin jenama lain mempunyai risiko yang paling tinggi untuk mendapat penyakit masalah kencing manis dan masalah jantung.
Hasil kajian ini sangat penting terutamanya kepada pengguna yang tidak mempedulikan tentang pengambilan apa-apa sahaja vitamin daripada mana-mana jenama kerana kesannya tidak dapat dilihat pada jangka masa pendek tapi dilihat pada jangka masa panjang. 

Tengok gambar di bawah iaitu Puan Mary dan kembarnya. Puan Mary telah menjadi pengguna setia Shaklee selama 20 tahun, manakala kembarnya tidak konsisten. Kadangkala beliau mengamalkan supplemen daripada jenama lain atau tidak mengambil supplemen langsung.

Kesimpulannya kita dapat melihat yang perlunya mengamalkan supplemen dalam kehidupan pada hari ini. Supplemen yang dipilih biarlah daripada jenama yang betul-betul dihasilkan untuk memanfaatkan pengamalnya bukan semata-mata hanya untuk keuntungan semata-mata.

Vitamin-vitamin yang dihasilkan oleh Shaklee telah melalui pelbagai ujian klinikal untuk memastikan keberkesanannya sebelum dipasarkan. Jadi pilihlah Shaklee sebagai pengeluar vitamin yang terbaik


BAGAIMANA BELI YOUTH SHAKLEE HARGA MURAH?
Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.
Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ wassap 012-3466986
Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya
EMAIL : winawellness@gmail.com

Testimoni Youth Shaklee

Testimoni pengguna youth yang berpuas hati dengan kesan youth kepada mereka.
BAGAIMANA BELI YOUTH SHAKLEE HARGA MURAH?
Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.
Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ wassap 012-3466986
Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya
EMAIL : winawellness@gmail.com

Wednesday, July 11, 2018

Pengedar Shaklee Bertam Kepala Batas:Tips Mudah Kurus Hanya Minum ESP


10 Perbezaan ESP dengan soya lain ialah :-

1. Beri kita 14 gm protein berkualiti tinggi utk setiap hidangan (3 sudu besar)
2. Tanpa kolestrol, takde gula tambahan, rendah lemak!
3. Soya lain cuma bekalkan 8gm atau 5gm
4. Shaklee ESP sumber soya non gmo (soya organik, takde hormone tambahan)
5. Telah dihasilkan di bawah program pemeliharaan identiti (nak dapatkan kacang soya sampai dapat ESP, kacang soya dipantau ketat dari penanaman sampai ESP terhasil)
6. Lengkap 9 amino asid perlu utk badan (yang x bleh hasilkan badan, dapat dari makanan sahaja) badan lebih sihat dan dapat buat kerja lebih baik
7. Protein sangat kualiti tinggi dan dapat markah penuh. dapat markah pada 1.0 kedudukan tertinggi utk skor penghadaman protein kepada amino asid
9. Kekalkan isoflavon soya yang terdapat dalam soya. Caranya, gunakan air utk basuh kacang soya. Produk lain gunakan alkohol. Bila guna air, kekalkan keaslian isoflavone dalam ESP
10. Mempunyai GI yang rendah. Ini bermaksud shaklee esp bagi tenaga, energy dalam jangka masa panjang

Kalau ESP ni, tak maniss, takde gula tambahan.

Nak dapatkan kacang soya jenis non-GMO memang susah sekarang ni. Hampir 80% kacang soya dalam dunia di ubah secara genetik!

TAPI TIDAK PADA ESP SHAKLEE 😊😊

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Friday, March 30, 2018

Pengedar Aktif Shaklee Bertam, Kepala Batas:ESP SHAKLEE READY STOK

Bagaimana ESP berfungsi dalam setiap set hidangan Shaklee:

✔Set KURUS - ESP mengawal selera makan. Rasa kenyang lebih lama.

✔Set IBU HAMIL - ESP membantu meningkatkan imuniti badan ibu mengandung dan membantu pembentukan otot dan otak bayi.

✔Set PENYUSUAN - ESP membantu menggalakkan penghasilan susu & susu lebih pekat. Menyokong perkembangan bayi.

✔Set CANTIK - ESP memberi kulit yang cantik, otot, kuku & rambut yang sihat

✔Set BERPANTANG - ESP menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru yang baik sangat membantu untuk luka bersalin sembuh dengan cepat.

✔Set DIABETES - ESP membantu mengawal kepekatan gula darah.

✔Set KOLESTROL - ESP menyokong paras LDL Kolestrol sihat.

Jom dapatkan ESP sekarang😉

Thursday, March 29, 2018

Pengedar Aktif Shaklee Bertam,Kepala Batas:Lechitin Turunkan Berat Badan

Agen pembakar dan penghapus lemak paling pantas,paling murah dari Shaklee ialah LECITHIN.

Ambik lecithin setiap kali lepas menjamah makanan utama,confirm lemak yg masuk bersama kari,masak lemak,ayam goreng diuraikan oleh Lecithin tadi.Terus flush out lepas tu.

Nak turun berat badan paling senang,dengan lecithin lah.

TESTIMONI LECHITIN UNTUK KURUS

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Thursday, March 8, 2018

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas: Vitamin C Shaklee Paling Berkesan

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas: Vitamin C Shaklee Paling Berkesan

Kenapa SR Vita-C Plus diberi nama sebagai SUSTAINED RELEASE Vita-C Plus? .

Apakah yang dimaksudkan dengan SUSTAINED RELEASE?

🌿membolehkan khasiat vitamin C ini diserap dalam tubuh sepanjang 5 jam untuk memastikan tubuh kita mempunyai nutrisi vitamin C di saat tubuh memerlukannya

🌿lengkap dengan 120mg Citrus Bioflavanoids Complex yang membantu penyerapan vitamin C ke dalam tubuh

Tubuh kita amat memerlukan Vitamin C seharian. Kenapa?

👑untuk merangsang pembentukan sel kulit yang sihat

👑untuk merangsang pembentukan collagen

👑untuk merangsang tulang, gigi, dan gusi yang sihat

👑untuk menyokong kesihatan otot, cartilage (tisu), dan saluran darah

👑untuk membantu melindungi sel akibat pencemaran sekitar

📢Dapatkan Vitamin C anda hari ini untuk merasai kebaikan dan khasiat Vitamin C yang pelbagai! Dan ianya bersesuaian untuk semua tidak kira umur atau jantina.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com


Friday, February 23, 2018

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas: Multivitamin Yang Paling Baik Dan Berkesan


Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas: Multivitamin Yang  Paling Baik Dan Berkesan

Sebelum nak beli vitamin mesti fikirkan adakah vitamim yang anda nak makan itu ada jaminan:

1)Halal
2)Selamat
3)Berkesan

Hari nie saya nak share vitamin yang kami sekeluarga makan iaitu Vitalea atau multivitamin

Apa kebaikan Vitalea nie?

> Penambahan Tenaga Segera – pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu system memori dan focus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.

> Pelengkap Nutrisi – Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anaemia.

> Metabolisma – Sangat membantu dalam stimulasi metabolism dan
melambatkan proses penuaan.

> Elemen Penting Pada Sel Tubuh – Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan
rambut, otot, kulit, kuku dan hormone, serta menjaga kesihatan tirod.

> Melindungi Organ – Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.


BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Tuesday, February 20, 2018

Pengedar Aktif Kepala Batas:20.Kebaikan Paperminit Ginger

PAPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE

✅ Banyak angin dlm badan?
✅ Asyik sendawa2 je..
✅ Kadang2 perut rasa sebu sebab angin tak lepas kan?

Apa kata amik Peppermint Ginger Plus
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
membantu angin dlm badan
ketidakselesaan perut dan
sistem penghadaman yg tak lancar.

20 Kebaikan Peppermint Ginger.

1)meningkatkan memori
2)meningkatkan kepekaan
3)memperbaiki peredaran darah
4)memperbaiki gastrik
5)memerangi nafas berbau
6)membantu senak
7)melegakan stress
8)meningkatkan imuniti
9)membantu sakit kepala
10)ciri-ciri antiseptik
11)membantu sakit gigi
12)membantu masalah gatal-gatal, ruam, racun oak / ivy
13)membantu sindrom usus terganggu
14) berkesan untuk kolik bayi
15)melindungi terhadap radiasi yang disebabkan DNA kerosakan & kematian sel
16)memperbaiki kayap dan sakit yang berkaitan
17)membantu masalah pernafasan
18)mengurangkan kesan kemoterapi disebabkan loya
19)membantu menghalang pertumbuhan kanser prostat
20)berkesan untuk demam alergi

Testimoni Paperminit Ginger


BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Monday, December 18, 2017

Pengedar Aktif Kepala Batas:Vitamin Shaklee Untuk Anemia

Apakah anemia?


Anemia adalah keadaan di mana sel darah merah atau hemoglobin kurang daripada biasa. Paras normal hemoglobin biasanya berbeza pada lelaki dan perempuan. Bagi lelaki, pucat biasanya ditakrifkan sebagai paras hemoglobin kurang daripada 13.5 gram/100 ml dan di kalangan wanita sebagai hemoglobin kurang daripada 12.0 gram/100 ml. Definisi ini mungkin berbeza sedikit bergantung kepada sumber dan rujukan makmal yang digunakan.

Apakah tanda-tanda Anemia?
Sesetengah pesakit anemia tidak mempunyai gejala, tetapi pesakit anemia mungkin merasa:
1)bosan
2)keletihan mudah
3)muncul pucat
4)Membangunkan berdebar-debar (perasaan perlumbaan jantung)
5)Menjadi sesak nafas

Gejala tambahan termasuk:

1)kehilangan rambut
2)Kemalasan (pengertian umum daripada rasa kurang sihat)
3)Semakin teruk masalah jantung

Pengambilan Vita Lea dapat membantu masalah Anemia

Vita Lea Iron Formula 120's RM93.75

Vitalea Zat besi untuk 
anemia, tekanan darah rendah
   
Kalau kita mudah pening, sering pitam dan berdebar-debar itu tanda-tanda kurang zat besi. 

Tambah pula, kalau memang tekanan darah rendah, gejala-gelaja ini sering berlaku. 

Cuba amalkan 2 biji Vitalea kerana ramai yang mendapat kesan positif selepas mengamalkannya.

Kalau sebelum ini anda dah ambil 1 biji Vitalea, mungkin ia tidak memadai. 

2 biji vitale adalah yang direkomen di label Shaklee untuk dos harian, jadi jangan risau terlebih dos pula.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Saturday, December 9, 2017

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas:Set Gout Shaklee

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas:Set Gout Shaklee

Adakah anda menderita sakit gout? Dan asid urik dalam badan memang tinggi?

Jangan tunggu lama-lama kerana sendi dan organ-organ lain boleh rosak kerana gout.

Manfaat setiap produk dalam Set Gout Shaklee
1. Alfalfa Complex

Merupakan detoks yang lembut untuk membuang toksin-toksin dalam badan, termasuklah asid urik. Penggunanya dinasihatkan minum air yang banyak untuk memudahkan proses pembuangan toksik. Sekurang-kurangnya perlu minum air 3 liter sehari.

2. Omega Guard

Omega Guard bersifat anti-radang dan mengurangkan keradangan atau inflammasi akibat pemendapan kristal asid urik. Disamping itu Omega Guard turut membantu mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan dan turut memelihara fungsi sendi.

3. Advanced Joint Health Tablet (AJHT)

Mengandungi glukosamin untuk memelihara sendi dengan membantu penghasilan bendalir synovial dalam sendi yang berfungsi sebagai pelincir di dalam sendi.

4. Performance drink

Untuk mengekalkan bendalir dalam badan dan mengelakkan dehidrasi bagi membantu mengeluarkan toksin-toksin dari badan.


BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Friday, December 8, 2017

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas : Fungsi Vitamin C Shaklee

FUNGSI VITAMIN C

Vitamin C bersifat photoprotection  untuk mengurangkan kerosakan pada lapisan kulit akibat ultraviolet merupakan anti oksidant yang kuat bagi melambatkan penuaan
meningkatkan penyembuhan luka dan infeksi terutama dalam kes muka yang berjerawat mengelak kekeringan kulit
faktor penting dalam sintesis kolagen.

Kulit menjadi kusam mempunyai kaitan dengan zat yang diperolehi oleh kulit seseorang.

Tahukah anda bahawa kulit wajah kita boleh bertukar dalam masa 3 minggu. Ini kerana sel kulit wajah hidup selama 3 minggu dan kemudian akan bertukar kepada sel baru.

semasa proses sel baru ni lah vitamin C & protein sangat diperlukan untuk pemulihan sel.

hasilnya sel baru lebih tegang, cerah dan berseri.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas :Collagen Powder Shaklee

Assalamualaikum

Hari semua hari nie saya nak kongsikan tips bagaiamana untuk dapatkan kulit yang tegang tak berkedut dan berseri dan bebas jeragat

Cadangannya ialah amalkan setiap hari Collagen Powder Shaklee  yang merupan
kan supplemen premium dalam shaklee.

Kebiasaannya saya akan cadangkan untuk anda yang berumur 30 tahun ke atas kerana kebaikan collagen Powder Shaklee adalah untuk

✅halus
✅mudah diserap
✅melembabkan kulit
✅memelihara kuku dan rambut
✅menjaga sendi dan ligamen

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

PENGEDAR SHAKLEE KEPALA BATAS:TESTIMONI VITAMIN C SHAKLEE UNTUK KULIT

7 Kebaikan VITAMIN C Untuk Kulit Cantik

1) Merangsang pembentukan kolagen .

2)Memperbaiki Simptom pendarahan, memperbaiki kulit kering, kulit kasar, kusam,lebam

3)Peningkatan sistem imun, alergi,asthma, membantu mengurangkan selesema dengan segera

4)Memerangi kanser

5)Mencantikkan kulit,mencerahkan kulit secara semulajadi,melambatkan penuaan,menyekat pembentukan pigmentasi, mengurangkan jeragat.

6)Memperbaiki insomnia

7)Mengekalkan Kolesterol sihat,tekanan darah.


BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS

Wassap 

http://wasap.my/+60123466986

EMAIL : winawellness@gmail.com

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

Sunday, December 3, 2017

Pengedar Shaklee Kepala Batas:Kebaikan Alfalfa Shaklee

Assalamaualaikum semua.

Hari nie kita tambah ilmu berkatian herba nak tak?

Setiap herba ciptaan Allah ada banyak khasiatnya yang ramai belum tahu.

Ok di Shaklee ada herba yang namanya Alfalfa.Ok kenapa  Dr. Shaklee memilih Alfalfa Shaklee sebagai supplement pertama?

Alfalfa merupakan herba tradisional masyarakat orang putih dan mereka menggunakan Alfalfa untuk pelbagai jenis keadaan kesihatan terutamanya bagi wanita selepas bersalin. Oleh sebab Alfalfa mempunyai banyak kebaikkan kepada wanita, lelaki dan kanak-kanak maka Dr. Shaklee merumuskan formula Alfalfa menjadi supplement Alfalfa Shaklee yang sangat-sangat memberi manfaat kepada jutaan manusia.

Kenapa saya katakan Alfalfa umpama kedai farmasi?

Kebaikkan Memakan Alfalfa
1. Kaya dengan vitamin dan mineral
    Alfalfa Shaklee Mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang.
    Mengandungi mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. Alfalfa
    Shaklee turut mengandungi, Flourida, Protein, Mineral Surih, Serat, Asid Lemak
    dan Antioksidan.

2. Alfalfa bermanfaat dalam penyerapan protien, dan karbohidrat.

3. Alfalfa juga bertindak sebagai pembersih darah

20 Manfaat Alfalfa Kepada Kesihatan
1.    Merawat gangguan pencernaan
2.    Mengawal kolestrol dalam darah
3.    Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
4.    Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
5.    Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah
6.    Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
7.    Mengurangkan simptom menopous
8.    Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
9.    Merawat masalah sembelit
10.  Menyahkan toksik dalam tubuh
11.  Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12.  Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13.  Membantu masalah penghadaman
14.  Membantu memperbanyakkan susu ibu
15.  Mengurangkan masalah pundi kencing
16.  Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17.  Meningkatkan kesihatan prostat
18.  Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19.  Menghangatkan hubungan suami isteri
20.  Membantu tingkatkan kesihatan lelaki

Keistimewaan Alfalfa Shaklee

1.  Sumber terbaik dari daun alfalfa (tanpa akar dan batang)
2.  Alfalfa Shaklee ditanam tanpa semburan bahan kimia
3.  Di sediakan dalam dua pek bersaiz 330 biji dan 700 biji 
4.  Pil boleh dihancurkan dan dicampur dengan air sebagai minuman herba semulajadi
5.  Tidak memberi mudarat kepada bayi yang menyusu seperti panas dan cirit-birit
6.  Alfalfa Shaklee tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tiruan.
7.  Membersihkan hati
8.  Membantu melengkapakan zat dan nutrient dalam pemakanan seseorang

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Monday, September 25, 2017

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas : 7 Kebaikan Lechitin Shaklee


Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas : 7 Kebaikan Lechitin Shaklee  

~ LECHITIN memainkan peranan utama dalam penyerapan zat2 penting dari saluran darah ke dalam sel2 badan. Tanpa lechitin yg mencukupi , membran sel akan mengeras yg mana pastinya menyukarkan proses penyerapan. Byk faktor seperti bahan kimia dari persekitaran yg tercemar, metal thing, dadah, food additives, pesticides, dll. So, dgn cara pengambilan LECHITIN pasti ianya keputusan yg bijak!

~ LECHITIN membantu sistem imunisasi dengan membalut sel darah merah kita dan seterusnya memberi perlindungan dari serangan virus, kuman dan bakteria. Di samping itu, struktur lechitin itu sendiri melindungi sel dari teroksida.

~ Hasil kajian LECHITIN juga dikatakan sumber hormon neurotransmitter di mana ia menggalakkan proses tidur. Kekurangan hormon ini dikatakan punca insomnia.

~ LECHITIN adalah asid lemak perlu yg penting dalam penjagaan paru2 kerana kebolehannya mencairkan mukus dan mencegah iritasi. Sebab itulah ia berguna bagi mereka yg ada alergi, hay fever, asma, bronkitis, dan emphysema.

~ LECHITIN juga bertindak sebagai pelarut utk kolestrol, trglycerides dan lemak2 yg lain. Sebab itu ia membantu mencegah penyakit seperti tekanan darah tinggi, stroke, heart disease, arteri yg mengeras... Malah sesetengah pakar mengesyorkan pengambilan up to 6000 - 7000 mg of LECHITIN for a day! Jika berhadapan dengan masalah kesihatan sebegini rupa.

~ LECHITINmembantu mengurangkan atau mencegah penyakit berkaitan hati.

~ LECHITIN bersama unsur2 lain digunakan utk membuat bile. Bile ini berfungsi utk mencairkan lemak. Pengemulsian ini memudahkan penyerapan zat2 sprti vitamin A, D, E dan K ke dalam badan.

Naaahhh!! Anda lihat dan baca sendiri bukan betapa manfaatnya vitamin LECHITIN ini kepada kehidupan manusia!


 BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Tuesday, September 19, 2017

Pengedar Aktif Shaklee Bertam:Vitamin Untuk Mabuk Mengandung

Awal mengandung ada alahan?ada ALAHAN yang teruk dan biasa kan?

Itu simptom biasa bagi wanita hamil. Tapi kalau sampai muntah-muntah, sampai tak boleh buat kerja.. Asyik duduk terbaring.. Kena la  buat sesuatu nampaknya.

SHAKLEE ada set untuk wanita hamil yang mempunyai alahan hamil.

1. ESP(Soya Protein )

Esp pernanannya untuk mengelakkan perut berasid, bantu pulihkan dinding perut yg dah rosak dan alkali yang tinggi.

2. Ostematrix

Ostemetrix pulak untuk kurangkan asid perut, neutralkan asid dan elak pedih ulu hati.

3. Peppermint ginger plus

Halia untuk mengurangkan masalah masalah sebu , senak perut dan keluarkan angin dalam badan.

Ketiga-tiga vitamin sangat diperlukan dan dapat membantu ibu-ibu yang ada alahan hamil di luar sana

Untuk juga untuk masalah gastrik



BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Wednesday, August 23, 2017

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas:Vitamin Untuk Minda

Pengedar Aktif Shaklee Kepala Batas:Vitamin Untuk Minda

Set Kanak - Kanak
====================
Set ini mengandungi :

✅ Omega guard
Mengandungi minyak ikan yang boleh meningkatkan DHA anak anda dan memberi daya fokus ketika belajar. Juga baik untuk kanak2 yang mengidap asma dan batuk.

✅ Meal Shakes
Mengandungi kesemua vitamin dan mineral yang kanak2 perlukan untuk membantu proses pertumbuhan kanak2. Membantu masalah sembelit, picky eaters dan kesihatan mata anak anda.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ wassap 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Monday, August 14, 2017

Shaklee Bertam: Punca Bengkak Susu


Shaklee Bertam: Punca Bengkak Susu

🏈Ada sesuatu yang menghalang saluran susu samaada jari ibu yang menekan salur susu, bra terangkat menekan salur susu.

🏈Breast bengkak, susu tak dikeluarkan sepenuhnya.

🏈Ada tampuk putih di bahagian nipple dan ianya menyakitkan

Solution:

🎖Gunakan jarum yang sudah disterile untuk cucuk dot putih supaya susu yang berkumpul boleh keluar.

🎖Biasakan untuk urut breast sebelum mulakan sesi mengepam dan menyusu. Urut bahagian berketul supaya susu kembali lancar

🎖Tuam air suam untuk lancarkan pengaliran susu

🎖Gunakan bra menyusu untuk elakkan sebarang halangan pada breast

🎖Guna cara pegang C-cut bukannya scissor cut

🎖Guna 5 jari buat bentuk kucup dan tekan pada aerola sehingga susu memancut keluar (Boleh bayangkan?)

Pengambilan Lechitin juga melancarkan pengaliran susu badan.


BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?
Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah  "JOIN NOW"

Cara daftar ahli shaklee
Klik untuk daftar sebagai Ahli Shaklee

==========

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Bagaimana Vivix Boleh Bantu Untuk Kurus


Bagaimana vivix boleh bantu kita kurus.Saya ringkaskan dalam bentuk point untuk anda lebih mudah faham… :) jom baca !!! ❤️

Buah buahan yang mengandungi resveratrol (resveratrol terdapat pada kulit anggur muscadine) dapat menyekat proses selular yang membolehkan sel sellemak untuk develop..which is ianya satu kaedah untuk kawal obesiti.

❤️Secara natural nya, buah buahan memang bagus dalam metabolic & digestive support.
So, bila kita consume vivix, secara tak langsungnya macam kita makan buah anggur..which is kita detox badan kita dan dapat seimbangkan berat badan yang sihat.

❤️Selain daripada dapat halang proses pembentukan lemak, resveratrol juga dapat bantu merangsang penurunan berat badan yang dramatik tanpa perlu potong banyak kalori intake kita. means, kita masih boleh makan seperti biasa.

❤️Antioksidan yang tinggi pada resveratrol dapat trigger sensor cepat rasa ‘full’ atau kenyang. Inilah yang menyebabkan kita dapat control makan kita dan dapat turun berat dengan mudah. so, nafsu makan dapatlah di kawal

Bagaimana vivix bantu kita kurus?

Jadinya, sebelum pergi mana mana majlis yang akan hidangkan banyakmakanan, lebih baik kita telan sesudu kecil vivix dulu tau! :) untuk pastikan kita tak makan berlebihan semasa majlis tu nanti..lagipun, banyak makanan2 di majlis2 yang boleh mengundang penyakit lain antaranya kencing manis…haa…next entry saya share bagaimana vivix bantu pesakit kencing manis pulak.. walaupun anda dah consume vivix nanti, jangan pulak main bedal je makanan yang ada di depan makan..berpada-pada lah…kita buat apa2 semuanya kene bersederhana



BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?
Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah  "JOIN NOW"

Cara daftar ahli shaklee
Klik untuk daftar sebagai Ahli Shaklee

==========

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com


Pegedar Shaklee Kepala Batas:3 Tips Banyakkan Susu Badan


1. Kerapkan Menyusu / Mengepam

Susukan bayi sekurang-kurangnya setiap 3 jam pada siang hari. Jika bayi tidur lebih daripada 3 jam, kejutkan dia untuk menyusu. Pada waktu malam pula, kejutkan bayi untuk menyusu tambahan terutamanya jika dia tidur lebih daripada 4-5 jam.

Percaya kepada konsep bekalan dan permintaan. Semakin kerap kosongkan payudara semakin banyak susu dihasilkan.

Kerapkan sesi pemerahan sekitar jam 12 tengah malam hingga 6 pagi. Ini kerana hormon prolaktin banyak dihasilkan ketika ini.



2. Jangan Tunggu Payudara Penuh

Ada sesetengah wanita suka menjadikan payudara penuh sebagai petunjuk bahawa bayinya perlu disusukan. Itu salah!Yakinlah bahawa payudara sentiasa mengandungi susu dan apabila bayi disusukan, ia akan bekerja keras untuk menghasilkan lebih banyak susu.

Kajian menunjukkan bahawa tahap lemak dalam susu adalah lebih tinggi apabila tempoh antara satu penyusuan dengan yang lain adalah singkat. Ini bereti, jika anda menyusukan bayi beberapa minit selepas selesai menyusukan bayi (ketika anda beranggapan payudara "kosong"), dia akan memperoleh susu tinggi kandungan lemak yang dapat membantunya menambah berat badan.


3. Minum banyak Air

Pastikan anda minum banyak air sepanjang tempoh penyusuan mahupun pemerahan susu. Anda digalakkan minum 3 liter air iaitu kira-kira 13 cawan setiap hari.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?
Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah  "JOIN NOW"

Cara daftar ahli shaklee
Klik untuk daftar sebagai Ahli Shaklee

==========

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com

Wednesday, August 2, 2017

Pengedar Aktif Kepala Batas:Herbalblend Shaklee

Pengedar Aktif Kepala Batas:Herbalblend Shaklee

Bukan senang nak jumpa krim yang betul-betul selamat untuk seisi keluarga kan?terutamanya macam saya yang ada bayi comel serta anak kecil yang sangat sensetif.

Apa kegunaan Herbalblend Shaklee ?

Inilah 8 kegunaan Herbalblend Shaklee yang mesti dimiliki oleh setiap rumah.

Ini cuba Herbalblend Shaklee?
Harga untuk 1 tiub 113gm hanya RM37.50 sahaja

BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?
Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee ?Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah  "JOIN NOW"

Cara daftar ahli shaklee
Klik untuk daftar sebagai Ahli Shaklee

==========

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke 012-3466986

Pengedar Shaklee Kepala Batas, Pengedar Shaklee Bertam,Pengedar Shaklee Tasek Gelugur,Pengedar Shaklee Penaga,Pengedar Shaklee Penang,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Butterwoth,Pengedar  Shaklee Seberang Jaya

EMAIL : winawellness@gmail.com